Inge proposava reenfocar una obra universal des d’una perspectiva impossible, alterant allò que la fa essencialment recognoscible: la seva temporalitat. Una forma d’apropiar-se d’un clàssic des d’una òptica contemporània que imposa percebre’l des de la seva materialitat, aïllant-ne la naturalesa tímbrica, com si es tractés d’un objecte sonor sense mètrica, gairebé fora del temps. El resultat confon, desvirtua l’aplicació dels nostres codis d’escolta i no deixa de recordar-nos, d’una manera estranya, la influència de Beethoven en el temps. Aquesta és una instal·lació sonora de 24 hores de durada per streaming i a la Sala 3, durant la marató de Música de Cambra de Beethoven a L’Auditori.
Data: 11/01/2020
Localització: Sala 3 Tete Montoliu
Cost: Gratuït
Més info...: Més info...
L’última opera seria de Mozart sota la visió de McVicar i les veus de Remigio Papatanasiu.  El 1791, i en plena composició de La flauta màgica, Mozart va rebre l’encàrrec d’escriure una òpera que festegés la coronació de Leopold II com a rei de Bohèmia. Estrenada a Praga, l’última òpera del catàleg mozartià és una revisitació del gènere seriós, en el context d’un drama ambientat a la Roma del segle i dC, amb l’emperador Tito com a vèrtex de la trama.
Data: 20/02/2020
Hora: 20 : 00
Duració: 2 Hores 30 Minuts 
Localització: Gran Teatre del Liceu
Cost: 15-260
Més info...: Més info...